sobota, 11 października 2014

Niewiedza:(

Zawsze zastanawiałam się czy na mnie gdzieś czeka książe na białym rumaku, który zjawi się i porwie moje serce. Bardzo długo szukałam. Każdy którego spotykałam mówił otwarcie,żebym dała mu to czego żąda,czyli chciał abym się z nim kochała.
      Po pewnym czasie na pewnym portalu randkowym spotkałam chłopaka. Był miły, serdeczny i szczery, uczciwy i troskliwy. Jednak miał jedną wadę. Rozkazywał ile czasu zajmie nam chodzenie, okres narzeczeństwa i ślub. Ja jednak nie chciałam tak szybko wszystkiego. Powiedziałam mu to. A on powiedział tylko jedno zdanie. "Nie myśl sobie, że każdy chłopak po mnie będzie z tobą. Polecą tylko na twój biust'.
     Bałam się, że to co on powiedział sprawdza się gdyż kolejni poznani przeze mnie mężczyźni tylko mój biust widzieli.
     Ale wreszcie poznałam miłość mojego życia. Jemu nie zależy na tym jak wyglądam. Kocha mnie i to się liczy. A wzięłam się za siebie dla własnego zdrowia. Jednakże najważniejszym celem w nim jest to aby dać mu dziecko, które da nam pełnię szczęścia i stworzymy piękną rodzinę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz